понеделник, 21 януари 2013 г.

Курсове за Болногледач и Здравен асистент

http://www.progressiznanie.com 

 ЦПО „Прогрес и Знание „ предлага и обучение и висока професионална квалификация по две много търсени и актуални професии в страните от Европейския съюз.
Код : 723 – Направление „Здравни грижи”
Код : 723020 – Професия – „Болногледач” - 2-ра степен на професионална квалификация.
Код : 723010 – Професия - „Здравен асистент" - 3-та степен на професионална квалификация.
 Сертификат: Международно признат
Документите удостоверяващи завършеното обучение са по утвърдени Образци на Министерството на образованието и са валидни в всички страни от Европейския съюз.
http://www.progressiznanie.com

1 коментар:

  1. Привет всем здесь, меня зовут Фумо Садику, живу в городе Малинди, Кений. Я хочу рассказать немного больше о добром человеке по имени Бенджамин Брейл Ли, работающем со службой финансирования в качестве кредитного специалиста. Г-н Бенджамин Брейл Ли помог мне получить ссуду в размере 37 115 225 шиллингов в то время, когда я пытаюсь встать на ноги, чтобы поднять свой бизнес, я знаю, что есть некоторые из вас, кто испытывает финансовые трудности, чтобы поговорить с г-ном Бенджамином о приложении + 1-989-394-3740 Или также с его личным E -mail на 247officedept@gmail.com Я так рад за то, что он сделал для меня, а также для своего банковского бухгалтера Бухгалтер Эрнандес Лукас Большое спасибо за вашу хорошо выполненную работу.

    ОтговорИзтриване

Курс за ПАРАМЕДИК!

  Започна  набирането на новата група за курс  "ПАРАМЕДИК" - 3-та степен на професионална квалификация.   Начало на курса 16.09.20...